Tobi & Manny - Destined For Greatness (feat. Janellé) [Official Music Video]

Paskelbta 7 Vas 2020
Destined For Greatness by Tobi and Manny featuring Janellé.
Stream/Support the song: ditto.fm/dfg-tm
Janellé.
sptfy.com/911o
Directed by Konstantin
lttorrent.info/watch/dWutzZVo1JKRkco.html
Produced by ZDot and Krunchie
lttorrent.info
ditto.fm/ground-zero-ep

"Started off with nothing, you could do it too."

Komentarai

  • He hasn’t really done anything all he did was play fifa not solve world hunger

  • This is humble rap not mumble rap

  • tobi go dig some whith dave and trasy beker like wtf

  • more likes in a week than Wake up call in 2 weeks with all the promotion KSI did. Yikes 😬

  • tobiiiiiiiiiiii

  • I will tell my kids that this was the end of mumble rap

  • i’m not saying tobi wasn’t amazing in this but i feel like manny isn’t getting the praise he deserves. they both sounded insane.

  • Better than anything JJ’s put out

  • This changed me so hard it inspired me to try harder than ever thank you Tobi and Manny thank very much

  • The respect for this guy just went ⬆️⬆️⬆️

  • Wow thats insane every like is a skill point

  • So we ain’t gonna talk about how this has more likes than wake up call?

  • Tobi is insane do more music love the sidemen and just subscribed to tobi because of this

  • Fireeeeee in da booooth👌👌

  • Hits hard 🔥🔥🔥

    • Bah bah bah bah bah BANGERRRRR

  • *top chart spot number 31* well done man, well deserved honestly.

  • manny needs to make more music

  • Why tobi already better than ksi

  • Love this, can’t stop listening to it, out of all artists you could’ve chosen to do this with you, you chose Manny and Janelle. Such a talented family love this 👍

  • This should be in top 10

  • People who disliked were not desinted for the greatness

  • This deserves way more views than logan Paul song

  • can i put in on 200% volume please

  • You need to put more energy in my dudes.. Without the beat, ya just talking monotone Imagine performing acapella, you'd be a lullaby ;)

  • 🔥 🔥 🔥

  • O.75 is alright

  • I simply will not stop listening.

  • JJ: flexes his £500,000 beerus chain Tobi: flexes his free fifa

  • This song is unbelievable.. It is way better then ksi's . I am irish and I never heard a better song than this .keep it up bro plzz

  • Bah bah bah bah bah BANGERRRRR

  • 0:58 Tobi trying to hide his laugh

  • Solid

  • Yes more!

  • He tries really Hard

  • The whole family is talented

  • This song is op good Toni and many sister is talented

  • lowkey pretty fire

  • The roof they were on had the same design as the diamond casinos floor in gta

  • topsong

  • AWESOME

  • This is sick better than ksi I think

  • M8 ii listen 247

  • Fam this song slaps

  • Put the playback speed at 0.75x

  • Do more song your cold at rapping keep up your work with you and you bro

  • Sick🔥

  • Better than ksi

  • No joke mannys verse is definitely the best!!

  • Good

  • Tobi is slept on

  • who ever disliked y'all have no taste in good music (btw banging tune)

  • I heard this on Radio one the other day me:He did it....He actually did it

  • this is amazing wtf

  • a banger

  • What about jed?

  • Next Ksi and deji

  • This was on capital yesterday up loud in the parking lot sikkkkkkk

  • LLLLLIIIIIIIIIIIITTTTT

  • This is wavey fam ngl

  • Crazy music Video ♥️💪🔥